Veelgestelde vragen huishoudens

Wat kost Werksters.nl?

Een basis account op Werksters.nl is gratis. Voor een premium account rekenen wij € 9,95 per maand. De verschillen tussen deze accounts vind je op onze tarieven pagina.

Betaal ik aan jullie of aan de werkster?

Afspraken omtrent betaling maak je met de werkster zelf. Hier zitten wij verder niet tussen. Wij vragen enkel een vergoeding voor het reageren op onze huishoudelijke hulpen. Na dit contact is het verder aan jou om afspraken te maken met de werkster.

Screent Werksters.nl de werksters op de site?

Regelmatig controleren wij de website op ongewenste berichten, maar in de basis is Werksters.nl een vraag en aanbod website. Dit houdt in dat je zelf verantwoordelijk bent voor het gehele selectieproces. Bekijk hiervoor ook eens onze tips voor huishoudens.

Hoe kan ik mijn oproep verwijderen?

Je oproep verwijder je gemakkelijk op de oproep bewerken pagina. Hier kies je voor de optie 'Oproep deactiveren'. Je moet hiervoor eerst inloggen.

Ik heb geen schoonmaakster meer nodig. Hoe stop ik mijn premium account?

Je kan je uitschrijven voor het premium account op je accountstatus pagina.

Wij vinden het belangrijk dat je controle hebt over jouw gegevens. Je kunt daarom te allen tijde jouw account verwijderen. Ga hiervoor naar de instellingen pagina. Je moet hiervoor eerst inloggen om zo jouw identiteit te bevestigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen via de wachtwoord opvragen pagina.

Waar kan ik de emailservice uitschakelen?

Wens je geen emails meer van ons te ontvangen met nieuwe werksters in de buurt? Je kunt jezelf uitschrijven voor de mailservice op jouw overzichtspagina. Je moet hiervoor eerst inloggen.

Wat als ik niet tevreden ben?

Wij hanteren een 'niet goed geld terug' regeling. Ben je binnen 14 dagen niet tevreden met onze dienst? Dan kun je vragen om restitutie van je inschrijfgeld. Aanvragen kan via de pagina 'niet goed geld terug' regeling.